La nostra història
Empresa familiar nascuda a Girona l’any 1994, avalats per una trajectòria professional de més de 50 anys d’experiència en el sector de l’educació i l'oficina ens ha situat com a referents en distribució de material escolar i d’oficina, mobiliari i noves tecnologies.

Estem especialitzats en el subministrament en centres educatius públics i privats, organismes oficials i empreses, proporcionant una amplia gamma de productes de les primeres marques.

Ubicació
La nostra seu central

La seu central es troba ubicada a Girona on disposem de botiga física oberta al públic, oficines i un centre logístic de mercaderies amb més de 8.000 referències en estoc.

Comptem amb diferents flotes de transport en diferents punts de la península, amb especial incidència a les comarques de Girona i Barcelona, les quals,optimitzen la distribució i garanteixen un servei d’entrega ràpid i eficient.

Un únic propòsit

”Tenim com a objectiu prioritari oferir productes de qualitat a preu competitiu amb un excel·lent tracte client proveïdor”

La missió de Hiper Escola S.L, té com a objectiu prioritari oferir productes de qualitat a preu competitiu amb un excel·lent tracte client proveïdor, mantenint contacte personal al llarg de tot el projecte i creant llaços interpersonals sòlids i duradors. En aquest sentit, ens fixem els objectius i projectes dels nostres clients com a propis, i treballem per a oferir sempre un servei ajustat a les seves necessitats.

Actualment les nostres àrees d’activitat, estan formades per un equip humà qualificat i professional amb el principi fonamental de garantir el millor assessorament de la forma més personalitzada. Agraïm als nostres clients la confiança i fidelitat demostrada durant tots aquests anys. Gràcies a ells, mantenim un constant creixement en qualitat i servei, i ens permet millorar el nostre objectiu prioritari, la seva satisfacció.

Edifici Hiper Escola