Grupo Descom,
una associació a nivell estatal
Grup Descom S.L., és un grup de compres nascut l'any 1998 com a conseqüència de canalitzar certes inquietuds d'una sèrie d'empreses que estàvem dins del sector de l'educació i l'oficina amb les mateixes necessitats i característiques comunes que dirigides des d'una mateixa perspectiva de gestió podria aportar-nos experiències, sinergies i concretar àmbits d'actuació a nivell nacional. Actualment es cobreix gran part del territori nacional i cadascuna de les empreses associades treballa en exclusiva dins d'una zona geogràfica concreta.

Totes les empreses membres del grup som professionals del sector amb un dilatada experiència, on cooperem conjuntament per fer front als nous reptes del mercat i promoure noves experiències de consum amb les tendències més avançades per oferir l’últim en innovació, tenint en compte les necessitats pròpies de cada moment.
Apostem per la qualitat dels nostres productes fent una acurada selecció de les primeres marques, líders del sector. En aquest sentit, s'inclou la seguretat com un dels factors prioritaris, exigint als nostres proveïdors el compliment de les normatives Europees en matèria de seguretat per tots i cadascun dels nostres productes.

Grup Descom és la punta de llança per desenvolupar noves línies de producte i la creació d'accions conjuntes de màrqueting com:

01. Catàleg material escolar/oficina
02. Catàleg mobiliari i equipament