Atenció client: Dll-Dv 9h a 14h - 15h a 18h (Telf. 972 222 094)   Botiga: Dll-Dv 9h a 14h - 15h a 19h / Ds 10h a 13:30h IVA inclòs

VEX EDR ENGRANATGES D?ALTA RESIST?NCIA

El kit d?engranatges d?alta resist?ncia ofereix diversos engranatges nous capa?os de manejar grans c?rregues. L?amplada de la capa exterior ?s m?s gran en aquests engranatges, aix? vol dir que cada dent ?s m?s ample, de manera que les c?rregues aplicades s?estendran sobre una ?rea m?s gran.
L?engranatge d?alta resist?ncia de 12 dents est? modelat de metall polvoritzat. Els engranatges de 36 dent i 60 dent tenen inserits de metall en pols. Aquests components met?l?lics protegiran l?engranatge de les altes c?rregues aplicades pels eixos VEX.
? Els engranatges d?alta resist?ncia s?acoblen amb tots els engranatges rectes VEX.
? L?amplada de la capa exterior de doble gruix proporciona major resist?ncia a les dents.
? Les insercions de forats quadrats met?l?lics impedeixen que els eixos es deformin.
? Proporciona pinyons de metall per aconseguir alta resist?ncia on ?s m?s necess?ria.
? Proporciona inserits de forat rod? per construir engranatges de gir lliure.
? Permet construir caixes de canvi que resisteixin c?rregues de xoc elevades.
? Els engranatges s?uneixen amb perns per augmentar la seva resist?ncia.
276-2250VEX EDR KIT ENGRANATGES ALTA RESIST?NCIA3 - 5 dies