RGPD

A causa dels recents canvis en el Reglament Europeu de protecció de dades (RGPD), cal que accepti el consentiment per al tractament de dades personals.

RESPONSABLE DEL TRACTAMENT DE DADES:
Hiper Escola Girona, SL és el responsable del tractament de les dades personals de l'Usuari i l'informa que aquestes dades seran tractades de conformitat amb el que disposen les normatives vigents en protecció de dades personals, el Reglament (UE) 2016/679 de 27 de abril de 2016 (RGPD), per la qual cosa se li facilita la següent informació del tractament:

1. FI DEL TRACTAMENT:
Mantenir una relació comercial i l'enviament de comunicacions sobre els nostres productes i serveis.

2. CRITERIS DE CONSERVACIÓ DE LES DADES:
Es conservaran mentre hi hagi un interès mutu per mantenir la fi del tractament i quan ja no sigui necessari per a tal fi, es suprimiran amb mesures de seguretat adequades per garantir la seudonimización de les dades o la destrucció total dels mateixos.

3. COMUNICACIÓ DE LES DADES:
Es podran comunicar les dades a les empreses del grup per a la mateixa finalitat.

4. DRETS QUE ASSISTEIXEN A L'USUARI:

- Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment.

- Dret d'accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de la limitació o oposició al seu tractament.
- Dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat de control (agpd.es) si considera que el tractament no s'ajusta a la normativa vigent.

5. DADES DE CONTACTE PER EXERCIR ELS SEUS DRETS:

Adreça postal: Hiper Escola Girona, SL., Polígon Ind. Domeny, C/d'Adri, 27 - 17007 Girona (GIRONA).

Correu electrònic: info@hiperescola.com

Per continuar vostè ha d'acceptar que ha llegit i està conforme amb la clàusula anterior.