Llista de material escolar per alumnes
Per accedir al llistat de material escolar necessari per al proper curs 2024/2025,
introdueix el "codi" del teu curs en aquest camp.

Veure tutorial

Com fer la comanda pas a pas

Passos Llista Material Escolar

Informació sobre l'enviament o
recollida del material escolar

Enviament

L’enviament de la comanda serà entre 24/48 hores (laborables) un cop fet el pagament.

*Transport gratuït per a comandes superiors a 35€. Per a comandes inferiors, el cost de l’enviament serà de 4,65€ + IVA).

Recollida a botiga

La teva comanda estarà preparada per recollir a botiga en un termini de 12 hores (laborables), un cop fet el pagament.

Informació general

La nostra direcció:
Polígon Industrial Domeny
C/ Adri, 27 - Girona (17007)

Horari atenció al client:
9 a 14h - 15 a 18:00h
(dilluns a divendres)

Horari de botiga:
9 a 14h - 15 a 19h
(dilluns a divendres)

10 a 13:30h
(dissabte)

Atenció al client

info@hiperescola.cat

* De l'1 de juliol al 2 d'agost l'horari d'oficina i botiga serà de 8 a 16h
(dilluns a divendres).

* La botiga seguirà obrint el dissabte de 10 a 13:30h.

* Del 5 al 18 d'agost tanquem per vacances.