Tutorial rosa de Sant Jordi Hiper escola

Et proposem aquesta manualitat senzilla i molt original.

Normativa europea sobre la regulació de la purpurina

Informa't quin tipus de purpurina queda prohibida i quina no, amb la nova legislació

Transforma el teu espai de treball: oficines més productives

Assabenta't dels diferents canvis que pots fer a la teva oficina per crear un entorn de treball òptim

Salut a l'oficina: postura corporal i prevenció ocular davant l’ordinador

Llegeix quina és la posició perfecta per evitar lesions i com cuidar la nostra vista al despatx.

Eines tecnològiques essencials per a l'aula

Repassa i complementa els materials tecnològics per fer una classe dinàmica i interactiva de primer nivell

Optimitzar l'espai educatiu per millorar la comoditat a l'aula

Petits consells per aprofitar l'espai de la classe de manera més eficient

Mobiliari tecnològic escolar

6 característiques i models dels mobles per a l'aula de tecnologia.

La tauleta escolar de qui tothom parla

Els 8 motius del perquè d'aquesta tablet/portátil

Creant una aula artística per a nens d'1 a 2 anys

Petit article per tenir clar quines zones i materials ha de tenir una aula creativa

Aula sensorial per a llar d'infants. Creant l'ambient perfecte.

Coses a tenir en compte si vols crear una aula sensorial

L'ambient perfecte per a la robòtica escolar

Llegeix petits consells per realitzar activitats de robòtica educativa a l'escola

Què tenir en compte per treballar amb material didàctic a l'aula