Atenció client: Dll-Dv 9h a 14h - 15h a 18h (Telf. 972 222 094)   Botiga: Dll-Dv 9h a 14h - 15h a 19h / Ds 10h a 13:30h IVA inclòs

VEX 123 LOT ESCOLAR

Detalls
Aquest kit escolar és perfecte per iniciar-se en el món de la robòtica i programació per alumnes de P3 fins a 2n de primària. Pels docents hi ha tot de recursos i activitats per fer les classes a Stem Lab.

Gràcies als sensors i el Bluetooth es pot programar a través dels Botons de Direcció, amb el Codificador + Targetes de Programació o la programació per blocs amb el software VEX Code, semblant a Scratch i compatible amb tablets Ipad i Android, Chromebooks i dispositius Mac/Windows. Per facilitar i controlar millor les activitats, VEX 123 incorpora un camp propi.

El lot per a 12 alumnes, inclou:
6 Robots (2 vermells, 2 verds i 2 blaus)
6 Codificadors
7 Packs de targetes codificadores (paquet de 50)
3 Packs de camp (cada camp té 4 rajoles i 8 parets)
1 Caixa de càrrega USB de 6 ports
1 Estoig d?emmagatzematge dels codificadors
1 Bossa de mà
1 Caixa d?emmagatzematge de targetes codificadores
6 Arxius Robot Arts & Crafts
12 Bateries AAA pels codificadors
1 Tornavís