VEX GO LOT ESCOLAR

VEX GO està recomanat per estudiants de 1r a 4t de primària. Aquest lots és molt pràctic pels professors i divertit pels alumnes.

El muntatge és per encaix, fet que el fan fàcil per a construir robots. Els alumnes podran codificar-los utilitzant la programació per bloc VEXcode (semblant a Scratch). A més, aquest software permet utilitzar llenguatges de programació com Phyton o C++, en cas de voler ampliar coneixements. Es pot instal·lar en tauletes (IPad/Android), Chromebooks, Mac i PC.
VEX ha preparat Stem Labs pels docents, on hi ha lliçons de 40 min per realitzar les activitats.

El lot per 10/15 alumnes conté: (5) Kits Go + Emmagatzematge, (1) Estoig transport kits, (1) Contenidor amb recanvis, (1) Carregador per a 5 bateries, (1) Estoig de transport per camp, (5) Rajoles de camp, (12) Murs de camp, (5) Eines de passador addicionals i (1) Cartell de peces

* El lot de 20/30 alumnes inclou el doble de material

DOCS&DESCÀRREGUES:

Vídeo | Fitxa Material | Vex Code | StemLab (activitats)

Distribuidor Oficial Vex Robotics Espanya
269-7780VEX GO Lot Escolar per 20 Estudiants3/5 dies