VEX GO KIT AMB CAIXA EMMAGATZEMATGE

Videos
Amb aquest kit de robòtica escolar, s’aprendrà coneixements STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics), resolució de problemes i pensament crític. Perfecte per estudiants de 1r fins a 4t de primària. VEX té tota un ventall de recursos i activitats escolars a STEM Lab (classes preparades de 40?).

Com funciona?
Es poden construir una gran varietat de robots amb peces d’encaix (mitjançant pins) tot aprenent muntatge, disseny i enginyeria.
Posteriorment es pot programar el robot per blocs de forma fàcil amb els software VEXcode (semblant a Scratch). Si es vol ampliar els coneixements dels alumnes, es pot programar amb Phyton o C++. Es pot instal·lar en tablets (IPad/Android), Chromebook o Mac/PC.

Tot el material bé ordenat amb 2 caixes, on serà fàcil recollir i controlar les peces.

DOCS&DESCÀRREGUES:

Vídeo | Fitxa Material | Vex Code | StemLab (activitats)

Distribuidor Oficial Vex Robotics Espanya

"""Vex Go Robòtica Escolar"""

269-6705VEX GO Lot amb Caixa Emmagatzematge3/5 dies