Ma?a bombo escolar

Especificacions
Afegeix un ritme poder?s i vibrant a les teves interpretacions amb la ma?a bombo de Honsuy! Aquesta ma?a especialitzada est? dissenyada per oferir-te un control excepcional i un so contundent a cada cop. Amb el seu m?nec s?lid i equilibrat, et proporciona una subjecci? c?moda i segura, permetent explorar una ?mplia gamma de din?miques i accents al teu bombo.

El cap encoixinat d?alta qualitat produeix cops definits i profunds, millorant la resson?ncia i projectant el teu so a tot l?escenari. Ja siguis un estudiant de percussi? o un expert, la ma?a bombo de Honsuy et brinda la confian?a i el rendiment que necessites per destacar a cada actuaci?. Eleva el teu joc percussiu amb la pot?ncia i la precisi? de la ma?a bombo de Honsuy!
MarcaHonsuy
MDH96017Ma?a Bombo Escola3 - 5 dies