5-8 anys

QUIZZERS

Detalls
Especificacions
Quizzers ?s un nou joc de preguntes que uneix el cl?ssic d?un joc de taula amb l?actual de les Apps. Amb aquest joc podr?s jugar fins a 4 jugadors de diferents edats amb preguntes adaptades al seu nivell de coneixement. Hem aconseguit que l?App reconegui els torns de cada jugador i li llanci preguntes adaptades a la seva edat o curs escolar. Les preguntes que apareixen s?n tant de cultura general com preguntes que podrien apar?ixer en un examen de l?escola. Per tot aix?, Quizzers ?s un joc extraordinari per jugar en fam?lia en igualtat de condicions i alhora ?s una eina estupenda per refor?ar a casa les mat?ries que es donen a classe.
MarcaCayro
Mida36 x 30 x 7 cm (caixa)
40 x 40 cm (tauler)
MaterialCartr?