Novetat

Auricular WhisperPhone® Element

WhisperPhone Element és un WhisperPhone portàtil que és ideal per ajudar els joves estudiants a desenvolupar les seves habilitats de lectura i noves habilitats lingüístiques.
Perfecte per als estudiants de la primera infància i les persones sensibles al tacte que prefereixen sostenir el seu WhisperPhone.< br> Ajuda a concentrar-se i escoltar els sons que componen les paraules (fonemes) amb més claredat a mesura que aprenen a llegir, lletrejar o processar el llenguatge en veu alta. És divertit i fàcil d'utilitzar. Les investigacions han demostrat que els usuaris poden escoltar fonemes deu vegades més clarament quan usen el WhisperPhone. Això significa que es poden sentir millor a si mateixos per sobre del soroll de fons i es poden concentrar millor en el que estan aprenent.
MDRO90010WhisperPhone® Element Júnior3/5 dies