Novetat

Digital Starter: Arranging Game Coding Pixel

Detalls
Benvinguts al món dels píxels i dels secrets digitals! Amb Coding Pixel, els més petits descobriran com un ordinador transforma instruccions en imatges plenes de color… i ho faran amb les seves pròpies mans!

Aquest original joc de codificació analògica convida els nens i nenes a descodificar codis i construir imatges píxel a píxel, seguint plantilles divertides o creant les seves pròpies. Pas a pas, fila a fila, col·locaran els cubs de colors al taulell com si fossin autèntics programadors… sense necessitat de pantalles!

Amb tres nivells de dificultat, el joc acompanya tant petits aprenents com futurs genis digitals, desafiant la seva lògica, creativitat i concentració. A més, mentre es diverteixen, desenvolupen motricitat fina, perseverança i afició per resoldre reptes.

Ideal per introduir el pensament computacional de manera lúdica i tangible, tant a casa com a l’aula.

Contingut: 100 cubs de colors, 18 targetes de plantilla, 1 marc de col·locació, instruccions.
Referència   DescripcióDisponibilitatPreu/u Unitats  
H13856Digital Starter: Arranging Game Coding Pixel3/5 dies
159.24€
IVA inclòs