Informació

Seguim a prop teu!

En aquesta situació sense precedents hem de ser solidaris per a superar-la. Per tal de brindar el millor servei i ajudar-te tant com sigui possible, tenim informació per compartir amb tu.

La nostra Botiga Online està oberta!

Horari d’atenció al client:

Seguint les instruccions del Govern, i segons l’article 10.1 del Real Decret 436/2020 de 14 de Març del 2020, estem dins de la llista d’activitats considerades essencials, on s’inclou les papereries, per tant, seguim operatius!

Degut al canvi d’horari de les companyies de transport, i per minimitzar els riscos per la salut dels nostres treballadors i clients, durant aquests dies realitzarem totes les gestions via e-mail a través de
comandes@hiperescola.cat

El lliurament:

Volem informar que el termini de lliurament de la comanda es pot veure afectat degut al protocol de les mesures de seguretat sanitàries establertes en el procés de preparació, enviament i lliurament.

Per tal de facilitar la tramitació i el lliurament de la comanda, t'agraïm que revisis molt bé els productes seleccionats, les dades de la teva adreça de lliurament, així com que ens indiquis el teu número de telèfon.

Les devolucions:

No et preocupis, hem ampliat el període de devolucions. Davant aquesta situació excepcional, cada devolució serà tractada individualment a través de correu comandes@hiperescola.cat

Us respondrem de forma ràpida per resoldre qualsevol incidència.

La botiga Física:

D'acord amb les mesures indicades pel Govern, la nostra botiga física romandrà tancada fins a nou avís. Us anirem informant contínuament dels possibles canvis que es puguin produir en els pròxims dies.