Atenció client: Dll-Dv 9h a 14h - 15h a 18h (Telf. 972 222 094)   Botiga: Dll-Dv 9h a 14h - 15h a 19h / Ds 10h a 13:30h IVA inclòs

Orbys Tablet TAB F21 Neo

Especificacions
Descàrregues
El poderós processador de 8 nuclis Mediatek Heli P35 de 64 bits ARM Cortex-A53 a 2.3GHz, treballant juntament amb la memòria LPDDR4 de 4GB i 64GB d?emmagatzematge intern ampliables via SD-Card fins 128GB, aconsegueixen oferir unes prestacions inesgotables per al teu dia a dia a classe.

Resistència: El seu escut protector de silicona, reforçat en els cantons, minimitza la probabilitat de danys en caigudes de fins a 70cm, i el seu nivell de protecció IP54 evita danys per abocaments ocasionals de líquids i pols.

Connectivitat: Deixa enrere els lligams de poder connectar-te a Internet només quan tens una xarxa Wi-Fi. Amb la nova Orbys TAB F21 Neo podràs estar connectat des de qualsevol part a través del seu mòdul de connectivitat 4G / LTE.

Batería: No et quedis sense energia mentre estudies o et diverteixes, gràcies a la seva poderosa bateria de ions de liti de 8000 mAh podràs treballar durant hores a classe i continuar com si res a l?arribar a casa.

S.O.: Multiplica exponencialment la teva productivitat amb el sistema operatiu mòbil més famós de món, Android 10 Q. Ara pots utilitzar dos Apps alhora, una al costat de l?altra, o sentir la fluïdesa de canviar de App simplement amb un doble toc. Visualitza el teu llibre digital mentre escrius un missatge a la teva professora o redactes en Docs la feina que has de presentar.

Control: Controla i gestiona les teves APPS, perfils d?usuari i alumnat de la classe a través de la plataforma remota DMCS.

*Teclat de la tauleta Orbys TAB F21 Neo no inclòs
*Cànon tecnològic no inclòs en el preu, consulteu-nos.
MarcaOrbys
Mida26,6 x 18,4 x 1,2 cm
Polzades10,1
Memòria32 Gb