Val escolar famílies

Val escolar 24/25

Informa't de com activar els vals escolars de 60€ i
vine a bescanviar-los a Hiper Escola!

Un any més torna el val escolar, una iniciativa promoguda per la Generalitat de Catalunya per ajudar a les famílies a afrontar les despeses de material pel proper curs.

Aquesta nova edició va adreçada als alumnes de primària i secundària de centres públics i concertats, els quals disposaran de 2 vals escolars gratuïts de 30 € cada un per gastar en material escolar i didàctic.

Aquests vals poden ser bescanviats pel pròpi alumne o ve gestionat a nivell de centre educatiu.

En el cas de ser un centre educatiu, inicieu sessió amb el vostre usuari per ampliar la informació i veure la resta d'opcions disponibles. Si encara no sou clients, contacteu-nos i us informarem encantats.

A continuació us expliquem com podeu fer-ho:

És una campanya creada per la Generalitat de Catalunya amb l'objectiu d'atorgar un ajut de 60 euros a les famílies en concepte de material escolar a alumnes de centres educatius sostinguts amb fons públics.

La campanya s'adreça a tot l’alumnat que està matriculat al Registre d’alumnes de Catalunya (RALC), en qualsevol dels cursos d’educació primària i secundària en un centre públic o concertat, cicles formatius de grau bàsic, inclosos els centres d’educació especial.

El val escolar de 60 euros es rebrà per correu a cada domicili i caldrà activar.

Per fer-ho, cal conèixer el número d’identificació d’alumne/a (RALC) corresponent al vostre fill/a (en cas de dubte el podeu sol·licitar al centre educatiu).

Es podran bescanviar als establiments comercials adherits, o bé, cedir-los als centres educatius i AFA (associació pedagògica) per a la compra agregada de material escolar.

Activació dels vals

Quan s'hagin rebut els vals, s'hauran d'activar seguint els següents passos:

1. Accedir al web valescolar.cat
2. Anar a la secció "Activa els vals"
3. Introduir l'identificador de l'alumne/a i el PIN que hi ha als vals.
4. Indicar un número de telèfon mòbil i introduir el codi rebut.

Vull més informació

Vine a bescanviar el val escolar de 60 euros a la nostra botiga física i emporta't un 10% de descompte per la compra de material escolar (elements d'escriptura, papereria, petits instruments musicals, estoig, motxilles, calculadores, auriculars, teclats i ratolins) i jocs educatius

Disposem de tot el material necessari per l'inici del nou curs 2024-2025.

Per a qualsevol informació o aclariment, no dubteu a contactar amb nosaltres.

Veure els nostres productes

El nostre horari

Juliol i Agost

Dilluns a divendres
Horari intensiu de 8:00h a 16:00h

Dissabtes
De 10h a 13:30h

*Del 5 al 18 d'agost tancat per vacances.

Agost, Setembre i Octubre

* A partir del 18 d'agost