3-5 anys

SET BRICQ MOTION ESSENTIAL DE LEGO

Especificacions
Bricq Motion Essential de LEGO® Education desperta l'interès dels alumnes de primària per l'aprenentatge STEAM a mesura que experimenten amb les forces, el moviment i les interaccions en un context esportiu sense haver de recórrer a dispositius electrònics.
Aquest set de 523 elements inclou una gran varietat de components de senzilla construcció com ara engranatges, maons amb pes, molls, quatre minifiguras i més. Disposa de safates classificadores codificades per colors faciliten el procés de construcció i la posterior recollida. Inclou dues unitats de set lliçons de 45 minuts, alineades amb els continguts curriculars (orientades a Primària), amb recursos per estimular els alumnes. També disposa d'activitats addicionals de matemàtiques i llengua castellana de suport a l'docente.BricQ Motion Essential compta amb el suport d'un exhaustiu programa de formació professional.
MarcaLego
MaterialPlàstic
Edat recomanadaA partir de 6 anys
HabilitatsConstrucció, física, matemàtiques i coordinació mà/ull