8-12 anys

SET BRICQ MOTION PRIME DE LEGO

Especificacions
Bricq Motion Prime de LEGO? Education desperta l?inter?s dels alumnes de secund?ria per l?aprenentatge STEAM a mesura que experimenten amb les forces, el moviment i les interaccions en un context esportiu sense haver de rec?rrer a dispositius electr?nics.
Set de 562 elements amb engranatges, rodes, boles, pesos i components pneum?tics, quatre minifiguras i m?s. Disposa de safates classificadores codificades per colors faciliten el proc?s de construcci? i la posterior recollida. Inclou set classes de 45 minuts cadascuna, alineades amb els continguts curriculars, amb recursos per estimular els alumnes. Tamb? disposa d?activitats addicionals de matem?tiques i llengua castellana de suport a l?docent. Bricq Motion Prime compta amb el suport d?un exhaustiu programa de formaci? professional.
MarcaLego
MaterialPl?stic
Edat recomanadaA partir de 10 anys
HabilitatsConstrucci?, f?sica, matem?tiques i coordinaci? m?/ull