Atenció client: Dll-Dv 9h a 14h - 15h a 18h (Telf. 972 222 094)   Botiga: Dll-Dv 9h a 14h - 15h a 19h / Ds 10h a 13:30h IVA inclòs

Novetat

Arduino student kit pack aula

Transforma la teva aula amb el lot Educació per a Aula d'ARDUINO, dissenyat per ensenyar a estudiants de secundària els fonaments essencials de programació, codificació i electrònica.

Aquest lot educatiu està dissenyat per a ser accessible per a tothom, sense requerir coneixements ni experiència previs. Les guies pas a pas proporcionen un suport sòlid, permetent als educadors organitzar les lliçons segons les habilitats dels alumnes. Ofereix als teus estudiants l'oportunitat de desenvolupar confiança en programació i electrònica a través de lliçons guiades i experimentació oberta.

A més de potenciar habilitats tècniques, el lot també se centra a ensenyar habilitats vitals del segle XXI, com la col·laboració i la resolució de problemes. Cada lot està dissenyat per a 8 estudiants, agrupats per parelles, fomentant la col·laboració i el treball en equip.

Amb un total de 9 lliçons i 2 projectes oberts, el temps total d'aprenentatge estimat és de 25 hores. Eleva l'experiència educativa a la teva aula amb el lot Educació per a Aula d'ARDUINO!
NT10ARD150Arduino student kit pack aula3/5 dies