Atenció client: Dll-Dv 9h a 14h - 15h a 18h (Telf. 972 222 094)   Botiga: Dll-Dv 9h a 14h - 15h a 19h / Ds 10h a 13:30h IVA inclòs

Novetat

Epson EB FH52 4000 Ansi lumens Full HD1080 (16:9)

Detalls
Especificacions
Descàrregues
Contingut viu i llumin?s en una pantalla escalable de grans dimensions. La freq??ncia d?actualitzaci? r?pida de 240 Hz garanteix un visionat suau, sense importar com de r?pid vagi el contingut en pantalla. Visualitza contingut com mai ho havies fet i ressalta fins a l??ltim detall amb imatges n?tides i clares en una mida de pantalla de fins a 300 polzades. Una alta lluminositat juntament amb una elevada relaci? de contrast de 16.000:1 i contingut en Full HD ofereix una qualitat d?imatge superior i una experi?ncia de visualitzaci? agradable a la vista, fins i tot en entorns amb molta llum ambiental. Anys de reunions sense interrupci? amb una vida ?til del llum de fins a 12 000 hores. La connectivitat sense fil incorporada, de forma intu?tiva, l?acc?s al projector des de dispositius intel?ligents compatibles mitjan?ant l?aplicaci? iProjection1. Mostra contingut mentre et mous amb total llibertat i interactues amb la teva audi?ncia. La pantalla dividida permet mostrar contingut des de m?s d?un dispositiu al mateix temps sense haver de disposar de dues pantalles independents.

Caracter?stiques principals:

Imatges lluminoses a Full HD sense fil
Compatible amb freq??ncia d?actualitzaci? de 240 Hz r?pida
Tecnologia 3LCD i emissi? de llum blanca i color
Relaci? de contrast de 16000:1
Negra m?s profunda i zones amb ombres de gran densitat
Connectivitat per transmetre i compartir
Connectivitat sense fil incorporada i Screen Mirroring
Estalvi intel?ligent
Vida ?til del llum de fins a 12 000 hores en mode ecol?gic
Control vers?til i flexible
Projecci? des de diverses fonts amb entrada HDMI i connectivitat m?bil.
MarcaEpson
Format16:9
GarantiaProjector: 3 anys reparaci? a taller.
Llum: 3 anys o 1000h.
*Ampliaci? de garantia opcional disponible
Tecnologia3LCD
Ubicaci?Sostre i escriptori