Monitor Tàctil Traulux

POTENT, ÀGIL I INTUÏTIU.
MONITORS INTERACTIUS
SERIE TLM80

Els monitors interactius TLM80 neix de la necessitat, a nivell educatiu i empresarial, de tenir un dispositiu autònom i eficaç per a les classes, presentacions i reunions, capaç de resoldre les necessitats de forma senzilla i sense haver de dependre d'equips perifèrics. Permet el mirroring amb PC/Mac (OS, Android, Windows, MAC, Ubuntu i Chrome). Gràcies al potent maquinari i programari desenvolupat a mida, els monitors TLM80 compleixen aquesta premissa, amb la millor garantia del mercat de 5 anys in Situ i reinstal·lació inclosa*: Si hi ha algun problema, la gestió de treure i col·locar el monitor de substitució, quedarà coberta.

Nens aula monitor interactivo Traulux

"Amb les pantalles Traulux TLM80 realitzaràs les classes, presentacions i reunions de forma ràpida i intuïtiva"

Connectivitat Traulux

infinita

Retalls
avançats

Com funcionen els monitors Traulux?

Descarregar Fitxa tècnica Pantalla tàctil Traulux TLM80

Lupa
Per a qui és el monitor tàctil TML80 65"?

Si busques un Monitor Interactiu de qualitat amb les prestacions necessàries per poder fer reunions/formacions dinàmiques de manera senzilla, aquest monitor és per a tu. Si és el teu cas, i vols un assessorament personalitzat o una demostració en viu, no t'ho pensis més i contacta'ns sense compromís.

972 222 094 / comercial@hiperescola.cat

Nom Email
Municipi Telèfon
Tots els camps són obligatoris