Atenció client: Dll-Dv 9h a 14h - 15h a 18h (Telf. 972 222 094)   Botiga: Dll-Dv 9h a 14h - 15h a 19h / Ds 10h a 13:30h IVA inclòs

Oray Orion PRO elèctrica 350x219 16:10

Detalls
Especificacions
Descàrregues
La gamma top d?Oray és Orion, aquestes pantalles asseguren al seu usuari fiabilitat, estètica i integració sense concessions. Aquest producte ha estat dissenyat per a una fàcil instal·lació. Les pantalles ORION tenen un disseny de carcassa protectora sense cargols visibles. Cos d?alumini lacat en blanc, amb la possibilitat d?escollir altres colors sota comanda. Possibilitat de personalitzar mitjançant estampació tota o part de la superfície.
MarcaTraulux
Mida350 x 219 cm