Recursos Educatius VEX Robotics

VEX Stem lab

Recursos escolars per robòtica VEX

La companyia Vex Robotics, ha creat una pàgina de recursos i materials per ajudar els docents, amb informació dels robots, activitats i classes preparades per facilitar al màxim la implementació als centres escolars. Dins aquest apartat veuràs les 4 categories de robòtica dividida en apartats (123, GO, IQ i V5).

STEM Labs 123 | STEM Labs GO | STEM Labs IQ | STEM Labs V5

VexCode

Software VEX:

Per poder programar els robots, VEX té el programari per a blocs VEXCode, molt semblant al famós Scratch.

També tindreu la possibilitat d'utilitzar el simulador VEXCode VR per programar sense la necessitat d'utilitzar un robot físic.

Competició VEX Spain:

Per augmentar la motivació, aprenentatge i treball en equip, VEX impulsa una competició col·laborativa a cada país. Els guanyadors podran disputar la final VEX World als EUA on l'experiència serà única.

Si vols saber més sobre la competició i com participar-hi, pots consultar al següent enllaç.