Tablet Escolar Orbys

Tablet Orbys

Tauleta i Chromebook en un

Amb la teva ORBYS TAB F21 gaudiràs del millor de tots dos mons, tindràs l'agilitat d'una tauleta per a interactuar a classe simplement movent els teus dits sobre la seva pantalla Full HD, i al mateix temps gaudiràs d'un complet teclat amb trackpad per a realitzar les teves activitats i treballs de major desenvolupament amb gran precisió i total comoditat.

8 CARACTERÍSTIQUES

SISTEMA ANDROID
Utilització del sistema operatiu Android 10 per reproducció i possibilitat de recursos.
PANTALLA
Pantalla IPS de 10.1
amb resolució Full HD

1920 × 1200
TECLAT
Teclat de fàcil posar a través del
seu sistema electromagnètic

CONTROL TABLETS
Gestiona i supervisa totes les tauletes gràcies al servei ORBYS DMCS.

RESISTÈNCIA
Pensat per reduir avaries i trencaments per cops o abocaments de líquids

CONNEXIÓ 4G
Incorpora mòdul de connectivitat 4G / LTE per no dependre del Wifi