Tutorial rosa de Sant Jordi Hiper escola

Crea la teva rosa de Sant Jordi!

T'expliquem pas a pas com crear aquesta bonica rosa de Sant Jordi.

Per crear els pètals, talla 6 xenilles vermelles. Una d'elles ha de ser més llarga que la resta. Entortolliga les tires curtes amb la llarga fent una doble volta.
Uneix-les totes fent una volta amb un extrem de la tira llarga i dóna forma al pètal. Repeteix el procés fins a obtenir-ne 6. Talla 5 tires de xenilles verdes i doblega-les sobre elles mateixes deixant un dels extrems llargs. Fes una volta amb la part sobrant de la tija per tal de subjectar els plecs.
Talla una tira de paper crespó de color verd d'aproximadament 2 cm d'ample i recobreix el pal de pintxo. Per tal de subjectar-la, pots posar una gota de cola a cada extrem. Col·loca i uneix els pètals entre ells amb els extrems sobrants de les xenilles i acaba'ls d'enganxar amb cola. Fes el mateix amb els pètals i el calze.
Si vols, pots acabar d'adornar la rosa amb una tira de cinta catalana.  I llestos! Aquest és el resultat final!
Taller realitzat per Esther Rodríguez

1. Bossa de xenilles verdes i vermelles +Veure producte