Atenció client: Dll-Dv 9h a 14h - 15h a 18h (Telf. 972 222 094)   Botiga: Dll-Dv 9h a 14h - 15h a 19h / Ds 10h a 13:30h IVA inclòs

VEX GO KIT AMB CAIXA EMMAGATZEMATGE

Videos
Amb aquest kit de rob?tica escolar, s?aprendr? coneixements STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics), resoluci? de problemes i pensament cr?tic. Perfecte per estudiants de 1r fins a 4t de prim?ria. VEX t? tota un ventall de recursos i activitats escolars a STEM Lab (classes preparades de 40?).

Com funciona?
Es poden construir una gran varietat de robots amb peces d?encaix (mitjan?ant pins) tot aprenent muntatge, disseny i enginyeria.
Posteriorment es pot programar el robot per blocs de forma f?cil amb els software VEXcode (semblant a Scratch). Si es vol ampliar els coneixements dels alumnes, es pot programar amb Phyton o C++. Es pot instal?lar en tablets (IPad/Android), Chromebook o Mac/PC.

Tot el material b? ordenat amb 2 caixes, on ser? f?cil recollir i controlar les peces.

DOCS&DESC?RREGUES:

V?deo | Fitxa Material | Vex Code | StemLab (activitats)

Distribuidor Oficial Vex Robotics Espanya

"""Vex Go Robòtica Escolar"""

269-6705VEX GO Lot amb Caixa Emmagatzematge3/5 dies