Cola escolar cléopâtre

Cléopâtre,
la reina de les coles adhesives

La marca francesa vol ser un referent en productes adhesius tant escolars com particulars.

Coles escolars Cléopâtre

Cléopâtre és una marca francesa amb una llarga trajectòria com a fabricant de cola adhesiva. Amb els anys ha anat diversificant els seus productes i s’ha modernitzat per estar present a cada època.

Era qüestió de temps que les tinguéssim i finalment ja han arribat. Us presentem les seves coles adhesives més top i alguna sorpresa més ...

Llista coles adhesives

Cola adhesiva Escolar Cléopâtre

Cola vegetal Cléobio Cléopâtre

Comencem per una cola amb un 98% de matèria d’origen vegetal amb base de midó i aigua. Té un aplicador de filtre d’escuma.

Cola Adhesiva Blava Marine

Barra cola blava Cléopâtre

Aquesta cola no és la típica que hi ha a les escoles. Mentre l’apliques, és d’un color blau clar, permetent veure on has ficat la cola. Quan s’asseca es torna transparent. Pensada per treballs amb paper i cartolina.

Cola Adhesiva blau Marine 1kg

Cola adhesiva blava 1l Cléopâtre

La germana gran de la cola de barra blava. Quan s’aplica tindrà un lleuger color blau i quan s’asseca quedarà transparent.

Cola blanca Vinílica Vinyl’école

Cola blanca vinílica Vinyl'école Cléopâtre

Cola blanca perfecta per paper, cartolina i cartró. Gràcies al seu baix contingut d’aigua, fa que els papers no es deformin.

Cola Transparent Escolar Cléopâtre

Cola transparent Cléopâtre

Cola transparent per treballs amb paper i derivats. El més especial d’aquest producte és que, barrejant-lo amb un activador, es pot fer Slime.

Saber més

A més a més, Cléopâtre té una sèrie de productes fora de les seves coles adhesives.

Pintures Neó amb Purpurina Cléopâtre

Pintura gel amb purpurina neó Cléopâtre

Pintura en gel de colors groc, rosa, blau, lila, blau gel o violeta. Tots són colors neó, que li donarà molta vida a les obres artístiques. A més porta purpurina per donar un efecte brillant.

Témperes Pastel Cléopâtre

Témpera pastel Cléopâtre

Pintura espessa i que es pot aplicar a gairebé qualsevol superfície i material. Trobareu 4 colors pastel: Blau cel, Préssec, Lavanda i color Ametlla.