Kaos després del taller

Casco
Kaos Post Taller
(i com evitar-ho)

Definició: Desordre caòtic posterior a la realització de tallers o manualitats infantils dins un espai quotidià o acadèmic. Pot provocar estrès, afonia i desesperació a la població adulta com ara mestres, pares o mares.

Si heu sigut un dels afectats per aquestes pràctiques innocents i divertides que són les manualitats, no us preocupeu! Tenim diferents formes d’evitar que casa vostra o la vostra aula, acabi com un camp de batalla. Per descomptat, educar i ensenyar els bons costums són bàsiques, però mentre esteu en aquest procés, on no arribi la “diplomàcia” podeu utilitzar aquests pràctics materials.

Anticipar-se al kaos serà bàsic

Safata

Per prevenir
l'impossible
+ Info + Info

Tenir bons aliats ens assegurarà la victòria!
Pintures i Retoladors rentables

Pintura de dits Jovi tempera Jovi
Pintura de dits
Descontrol sota control
Tèmpera líquida
Neutralitzador de pinzellades
+ Info + Info
Retoladors Giotto Bebé Retoladors Alpino
Retoladors Be-Bè
La innocència en colors
Retoladors Maxi
Poderós però inofensiu
+Info +Info

Tot depèn de vosaltres,
ara teniu el poder ...

Agafant aquestes mesures, i algunes més que ens reservem per nous 'manuals' de com
evitar ambients caòtics a casa o les escoles, hauríeu de tenir la situació sota control.

Si teniu fotos de després de fer un taller, les podeu penjar a Instagram amb el hastag #kaosposttaller.

Ens ajudarà enormement a saber que no estem sols.

Llegir altres articlesMaterial per manualitats