Materials escolars i alergies

Al·lèrgies i material escolar

Jovi i Fila en explica quins materials utilitzen en els seus productes perquè estiguem informats i tranquils/es.

Al·lèrgies i productes escolars

Els fabricants mirant molt bé la producció del seu material i tenen que passar controls molt exhaustius de qualitat. Per tenir més informació, us deixem el llistat de la marca Jovi i Fila on especifiquen el material utilitzat/no utilitzats en els seus productes.

Tot i aquesta informació, recomanem sempre llegir l’etiquetat dels materials dels productes.

Materials dels productes Jovi:

Els seus productes, en general, no estan fet de:

Gluten, Crustacis, Ous, Peix, Cacauets, Soja, Llet, Lactosa i derivats, Fruits de clova, Api, Mostassa, Sèsam, Diòxid de Sofre y Sulfits en concentracions superiors a 10mg/kg, Tramussos, Mol·luscs i Làtex Sintètics

Els productes de Jovi que si porten algun d’aquests materials:

Tempera metal·litzada: Làtex sintètics
Vernís: Làtex sintètics
Pintura JoviDecor Acryl: Làtex sintètics
Blandiver: Gluten

Us podeu descarregar la taula d’al·lèrgies de Jovi
aquí

Podeu fer consultes sobre aquest tema a calidad@jovi.es

Taula productes Jovi

Materials dels productes Fila
(Giotto, Das i Lyra):

Les diferents marques de Fila, en general, no porten els següents materials:

Cacauets, ous, gluten, soja, blat, llet, llegums, cereals, midó de blat de moro, xarop de cereals, porc, carn, pollastre, peix, crustacis, nous, mel llavo de sèsam, kiwi, plàtan i làtex.

Les excepcions dels productes de Fila que si porten algun d'aquests materials:

Giotto:

Tempera Líquida Giotto: Midó de blat de moro i xarop de cereals
Témpera tub Giotto: Soja, llegums, cereals i xarop de cereals.
Temperes especials Giotto: Xarop de cereals.
Pintura de dits giotto: Cereals i xarop de cereals.
Patplume giotto: Soja i llegums.
Pongo Giotto: Soja i Llegums.
Ceres Giotto: Soja, llegums i derivats de la carn.
Giotto Decor Wax: Derivats de la carn.
Giotto Robercolor – guixos: Traces de blat

Giotto be-bè:

Pasta jugar Giotto be-bè: Gluten, blat i midó de blat de moro.
Pintura de dits Giotto be-bè: Midó de blat de moro i xarop de cereals.

Das:

Das: Llegums
Das junior: Cereals, midó de blat de moro i xarop de cereals.

Podeu descarregar la fitxa d'al·lèrgens Fila
aquí.

També podeu fer consultes d'aquests productes a calidad@filaiberia.com

Taula al·lèrgens Fila-Giotto

No significa que aquests materials produeixin al·lèrgies,  però sí que són materials que un % petit de la població hi té intolerància o al·lèrgia per altres motius.