Quaderns per a docents

Els 5 quaderns per a docents més utilitzats

Additio té una varietat de quaderns per a gestionar el curs escolar de forma organitzada i controlada.

Quaderns Additio

L’organització pot arribar a ser un 50% de l’èxit! Si més no, el sol fet de viure més tranquil/a tenint tot sota control, segur que farà que les setmanes passin plàcidament. La marca Additio fa temps que té una línia de quaderns per a docents que els ajuda a tenir les classes i el curs acadèmic ben organitzat.

Amb els anys ha anat adaptant i treien diferents productes per a acontentar les diferents necessitats. A continuació, us expliquem breument els 6 quaderns preferits dels i les mestres que ens visiten a Hiper Escola.

Quaderns per a mestres Additio

Quadern de notes Additio per docents

Quadern de notes Additio
Avaluacions

Aquest quadern serveix per ficar les notes dels alumnes, preparada per fer fins a 8 grups de 40 alumnes. Inclou una pàgina per ficar horari, planificació de curs a 4 mesos vista, calendari de reunions i les pàgines per avaluació contínua. A més, incorpora etiquetes autoadhesives per imprimir el llistat dels alumnes i no haver d'escriure a mà.

Mida: A4 i A5 / Català o Castellà

Quadern Dúplex Additio

Quadern Dúplex
Avaluació i tutories

Aquest material s’utilitza per ficar les notes als alumnes, però a més té diferents pàgines per portar les tutories al dia.

A part de pàgina d’horaris, avaluació continua (7 grups de 40 alumnes), calendari de reunions, les etiquetes autoadhesives i calendari de 3 anys vista, té el següent:
Professorat del grup, plànol de la classe, calendari d’avaluacions, dades personals i familiars, faltes d’assistència, calendari d’entrevistes, fitxa alumnes, juntes d’avaluació i organització setmanal.

Mida: A4 / Català o Castellà

Quadern Tríplex Additio

Quadern tríplex Additio
Avaluació, pla setmanal i tutories

El més complet dels quaderns per a mestres. Permet fer l'avaluació contínua de 8 grups de 40 alumnes, organitzar i anar seguint el pla de la setmana i portar controlades les tutories. Igual que la dúplex, té pàgina d'horari, planificador mensual, dades familiars i acadèmiques, faltes d'assistència, calendari d'entrevistes, fitxa alumnes, etiquetes autoadhesives per a llista alumnes i calendari 3 anys vista.

Inclou: Calendari d'entrevistes, calendari de reunions i 6 fundes de polipropilè.

Mida: 22,5 x 31 cm / Català o Castellà

Agenda G Additio per a docents

Agenda G

Calendari per planificar a 16 mesos la teva activitat a l'aula. Inclou un calendari de curs, pla anual i planificador a mes vista (16 mesos). És un quadern molt lleuger, fàcil de portar i molt fàcil d'utilitzar, ja que d'un cop d'ull veuràs totes les dates més importants. Indispensable per una bona organització.

Mida: 19,5 x 28,5 cm / Català o Castellà

Carpeta Global per a professors /es

Carpeta Global

Aquest producte té un sistema de pestanyes per trobar fàcilment les diferents seccions: Avaluació, programació, agenda, tutoria, reunions, notes i pàgines per fer esquemes. Es podrà fer l'avaluació contínua de fins a 6 grups de 40 estudiants. L'agenda és a setmana vista. Al final de la carpeta hi ha 5 fundes per ficar la documentació que necessites.

Mida: 24 x 32 cm / Català o Castellà

Saber més

Però això no és tot, si voleu veure la resta de quaderns Additio, com Memo-notes, Programació i d'altres, entreu a la nostra secció de quaderns pel professorat.