Tauleta Orbys TAB 21

La tauleta escolar Orbys
de qui tothom parla

Les 8 raons principals del perquè aquesta tablet està començant amb bon peu.

Tablet Escolar Orbys Tab 21

A plogut molt des de l’aparició de les tauletes i dels portàtils. L’evolució i les millores han sigut constant. Però per què no tenir el millor dels 2 mons en 1 de sol?

Orbys ha fusionat qualitat, mobilitat i potència en aquesta Orbys Tab F21, creant un producte pensat pel món escolar, on alumnes i professors puguin tenir una tablet amb un gran rendiment, una bona autonomia i amb un clic, passar de tablet a portàtil connectant el seu teclat electromagnètic.

Aquesta tablet escolar està agradant molt per 8 motius:

1.Un rendiment constant:

Gràcies al seu processador de 8 nuclis Mediatek Heli P35 de 64 bits ARM Cortex-A53 a 2.3GHz, fa que aquesta tablet funcioni com un rellotge suís. A més, amb la seva memòria LPDDR3 de 3 GB, sumant-se als 32 GB de memòria interna fa que el rendiment sigui òptim. I en cas de necessitar més espai, es pot ampliar a través d’una targeta SD de fins a 128 GB de capacitat.

Pantalla tablet Orbys

2. La pantalla:

Al crear aquesta tablet, s’ha tingut molt en compte la qualitat de la seva pantalla. S’ha optat per una pantalla IPS de 10.1” amb una resolució Full HD (1920 x1200 de 280 nits). D’aquesta manera es podrà veure més del 80% del contingut a escala 1:1. D’aquesta manera, s’assegura que amb les ampliacions de pantalla hi hagi una bona qualitat d’imatge.

Teclat electromagnètic

3. Teclat magnètic:

Orbys fa un pas més enllà i canvia el sistema de connexió del teclat per USB/Bluetooth, i ho fa amb un teclat electromagnètic. De forma natural, el teclat “s’acoblarà” a la tablet i ja podreu utilitzar-lo. Un cop hàgiu acabat, protegireu la pantalla i el teclat amb la seva tapa.

Bateria Tablet Orbys

4. Bateria:

Un dels problemes de treballar amb tablets o portàtils, és la duració de la bateria. Per solucionar l’autonomia, aquest model incorpora una bateria de ions de liti de 8000 mAh.

Estructura robusta Tablet Escolar Orbys

5. Estructura robusta:

S’ha construït perquè suporti cops, caigudes (fins a 70cm) i basaments de líquids. Té un escut protector de silicona, reforçat a les seves cantonades i un nivell de protecció IP54 pels líquids que puguin caure a sobre de manera ocasional.

Connexió 4G tablet Escolar Orbys

6. 100% connectats:

Aquest producte incorpora un mòdul de connectivitat 4G/LTE. D’aquesta manera, ja no es dependrà exclusivament del Wi-fi per navegar per internet, sinó que hi haurà l’opció 4G.

Tablet Escolar Orbys sistema Android

7. Android:

Aquesta tauleta utilitza Android 10, aprofitant tota la potència i eficiència d’aquest sistema. Podràs utilitzar 2 App simultàniament (llegir un llibre, mentre escrius un document, per exemple).

Mòdul control Aula Tauleta Orbys

8. Orbys DMCS, control a les aules:

Amb aquest sistema Aula podràs configurar les taules i decidir quines Apps es poden utilitzar, quan i per a qui. També es podrà visionar les tauletes que s’utilitzen, interactuar amb els alumnes o bloquejar les pantalles en cas de necessitat.

Aquestes són algunes de les funcions que es poden realitzar amb aquest mòdul.

Armari Carregador de tauletes Orbys, pràctic i necessari

Armari carregador Tablet Orbys

La mateix casa ha tret al mercat un moble per carregar, guardar i traslladar les tauletes en les diferents classes. Aquest moble pot emmagatzemar i carregar fins a 36 tablets. Hi ha indicadors led d’estat i té un sistema de càrrega intel·ligent, deixant d’enviar electricitat a les tablets que ja tinguin 100% de bateria. Es carrega per USB.
Per tenir la màxima seguretat, el moble es pot tancar amb clau.

Veure armari tablets Orbys E36
Veure fitxa tècnica armari tablets Orbys E36

Cada any surten models i propostes noves, i aquest producte de ben segur que serà un dels referents de tauletes/portàtils escolars.