Imprescindibles per manualitats

8 Imprescindibles per fer manualitats a casa

Productes bàsics per poder fer tallers en qualsevol moment i hora

Material Manualitat Imprescindible

Quan comença la tardor i el dia és més curt, tenir un lot bàsic de material per a fer manualitats, et pot salvar moltes tardes.

De productes i materials n’hi ha molts i de moltes classes, però n’hi ha uns que són imprescindibles per poder fer la gran majoria de tallers.

De tota la varietat que hi ha,  hem seleccionat els 8 que creiem que no us poden faltar.

Llista material per manualitats

Pistola Silicona

Pistola de silicona

No recordem com s’enganxava abans d’aquest invent. La pistoleta ens serveix per enganxar decoració, manualitats i si sou molt manetes, disfresses de carnestoltes.

Coles adhesives

Cintes adhesives i coles

"Ensiliconar" està mol bé, però en els tallers amb paper el que va més bé és material adhesiu. Hi ha cinta doble cara, blue tacks, cola en barra, cola blanca, … . Tenir una mica d’aquest material a mà, sempre va bé.

Goma Eva

Goma eva

Llises, rugoses, amb purpurina, aquest material és un habitual a les escoles. La facilitat per retallar i les moltes possibilitats la fan gairebé insubstituïble.
Cartolines Color

Cartolines de color

Tenir una varietat de cartolines sempre va bé. Per fer cartells de festa, lletres gegants o simplement dibuixos per emmarcar.

Rodets, pinzells i pintura plàstica

Pintura, pinzells i complements

Hi ha pintures infantils de moltes mides, però tenir pots grans de pintura us garanteix tenir-ne gairebé sempre i no s’asseca tant com els pots petits.

Uns quants pinzells de diferents mides i tipus (de cua de cavall o rodets)  sempre és garantia de trobar-ne algun quan són més necessaris.

Retoladors

Normalment es solen tenir retoladors a casa, però els que són molt divertits són els retoladors per poder pintar sobre diferents materials, com ara els Posca o Giotto.

Podeu llegir un article que parla d’ells
aquí.

Llapis de Colors

Llapis de colors

Igual que amb els retoladors, es solen tenir diferents tipus de llapis (ceres o de fusta), però n’hi ha alguns d’especials com per exemple, els que es poden barrejar amb aigua i fer aquarel·les, o alguns que són per pintar sobre negre. Tenir alguns llapis d’aquest tipus pot donar molt de joc.

Tisores Escolars

Tisores escolars

Ens podríem passar tardes senceres retallant i enganxant. Tenir unes bones tisores i que s’adaptin a la nostra mà és important. Hi ha tisores ergonòmiques o per esquerrans.

També hi ha tisores especialitzades per manualitats que tenen una fulla amb diferents formes per poder fer un tall més artístic.

Veure tisores

Si ja teniu la majoria d’aquests materials, esteu preparats/es per una entretinguda jornada de manualitats!